Vem är Compe?

Jo Compe är en stor häst efter Robin Z och han är 11 år.
Jag köpte honom den 14 januari 2012 så jag har haft han i 2 månader, och han är absolut världens bästa,kunde inte hitta någon bättre häst än han!
Han har tävlat 120 med sin förra ägare och detta året satsar jag också på att starta en 120 och kanske starata en LB dressyr men det får vi se, jag är ju mycket mer intresserad av hoppning och jag tycker inte att det är lika kul att tävla dressyr.
Finns inte så mycket mer att skriva om han men ni kommer att lära känna han och mig när ni läser bloggen.
men han är mitt allt och utan honom skulle jag inte vara hel.♥
första dagen när han kom till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0