hjälm.

Jag behöver en ny ridhjälm för att jag sålde min back on track hjälm till dom som köpte min gamla ponny (mer om henne sen).
Så just nu har jag en vanlig svart JW-hjälm och det är ju världens bästa hjälm,den är super skön och helt underbar, man vill knappt ta av den efter man har ridit haha.
Så jag funderar på dessa.

Charles Owen ayr8.


Antagligen den eller en i sammet.
GPA


jätte skön och jätte snygg.
Om jag inte skulle hitta nn av dom här ovan eller någon annan så kommer jag att köpa en lika dan som jag har nu alltså en jw-hjälm.
JW-hjälm



Vad har ni för hjälmar ?

Kom gärna med förslag på några snygga och bra hjälmar.



Kommentarer
Postat av: M_N Melinda

jag gillar också charls owen och JW-hjälmar, samt de från back on track. dock har jag själv ingen flashig hjälm :P

2012-03-20 @ 12:19:53
URL: http://munderstreckn.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag har själv en ayr8, dom är ju grym snygga, men väldigt varma om man rider inomhus + att jag svättar välldig lätt när jag rider så de är ju olika med alla..

Men jag har en med sammet :D



KRAM MARIE

2012-03-20 @ 13:12:25
URL: http://lulearyttare.blogg.se/
Postat av: Rebecca Eisengarten

Jag har både GPA och Ayr8, kan rekommendera båda två.

Ayr8 sitter mycket bättre på huvudet än var GPAn gör, men GPAn är mer ventilerad än vad Ayr8 är. Så det är lite smaksak! :)

2012-03-20 @ 17:50:15
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0