FREE JUMP STIGBYGEL SOFT .

Hur snygga är dom inte?
Men man får ju betala en hel del för dom och ja har saker som är viktigare att köpa först.
Men om jag skulle köpa sånna så skulle jah vilja ha BLACK/choco eller BLACK/pink hihi men rosa på lille compe kanske inte e så bra, fast jag har ju rosa transportbenskydd thihihih.
Men jag har bara hört bra saker om dessa stigbyglar, alla säger att det är jätte bra grepp i dom, jag brukar aldrig känna någon skilnad på "järnstigbyglar" och "plaststigbyglar" men jag vet inte man kanske känner någon skillnad med dessa.
Har några av er dessa snygga stigbyglarna och är dom bra isf är dom värda 1950 kr ?

Kommentarer
Postat av: Emilia

åh snygga!!! vill ha blåa:=)

2012-03-19 @ 21:55:03
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: ylva

de är verkligen dösnygga, men tror dock inte jag skulle lägga så mycket pengar på dem hur bra de än var... tänk om man tröttnar på färgen liksom? och ändå tror jag inte det finns några genvägar om man vill sitta/rida bättre, man borde nog lägga pengarna på träningar istället ;)

2012-03-19 @ 22:02:59
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0